• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Професійний кейс професійної спільноти вихователів-методистів ЗДО БМТГ «Моніторинг професійної компетентності педагога. Сучасний погляд та практичне втілення»

Професійний кейс професійної спільноти вихователів-методистів ЗДО БМТГ «Моніторинг професійної компетентності педагога. Сучасний погляд та практичне втілення»

2023-10-19

/Files/images/2023_novini/1697614382110.jpg

18 жовтня 2023 року у приміщені Білоцерківського ЗДО №11 "Дивограй" відбулася зустріч професійної спільноти вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Білоцерківської міської територіальної громади. Надбаннями професійного кейсу на тему «Моніторинг професійної компетентності педагога. Сучасний погляд та практичне втілення» поділилися вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №34 «Віночок» Стаховська Л.М. та вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №11 «Дивограй» Ямкова Л.І.

Ямкова Л.І. проаналізувала нормативно-правові документи, які регламентують проведення різних видів моніторингу у закладі дошкільної освіти, розповіла про два підходи до оцінювання знань та умінь педагогічних працівників: діяльнісний і компетентнісний.

Стаховська Л.М. розповіла про етапи проведення внутрішнього моніторингу, ознайомила присутніх з вимогами до розроблення Програми моніторингу якості освіти за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти». Розвиток професійної компетентності педагога найбільше впливає на ефективність освітнього процесу, а отже на якість освіти дошкільників. Саме регулярне вивчення та самооцінювання професійної діяльності сприяє самостійному вибудовуванню педагогом індивідуальної траєкторії розвитку. Після проведення самооцінювання мають бути визначені чіткі рекомендації, що сприятимуть підвищенню професійної компетентності педагогів закладу, оптимальному оновленню змісту методичної роботи з педагогами.

Під час практичного завдання вихователі-методисти розробили критерії, індикатори, анкети, опитувальники та рівневу шкалу оцінювання освітніх процесів у закладі.

Консультант Комунальної установи Білоцерківської міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Романюк О.В. наголосила, що об’єктивно оцінити якість діяльності педагога можна завдяки узагальненню інформації, яка накопичується впродовж навчального року завдяки цілеспрямованим та систематичним спостереженням за організацією освітнього процесу та проявам професійних компетентностей педагога в різних видах діяльності.

/Files/images/2023_novini/1697641636311.jpg/Files/images/2023_novini/1697614382094.jpg/Files/images/2023_novini/1697614322800.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 20

Коментарi