Методична робота
Вихователь-методист Стаховська Лідія Михайлівна.
Має вищу педагогічну освіту. Закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова у 1995 році. Стаж педагогічної роботи - 27 років. Спеціаліст вищої категорії.
Методичний кабінет закладу дошкільної освіти є центром методичної допомоги педагогічним працівникам закладу дошкільної освіти та поширення серед батьків психолога-педагогічних знань щодо забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок.
Основними завданнями діяльності
методичного кабінету є:
. Забезпечення організаційно-педагогічних умов для життєдіяльності дітей, організація розвивального простору в закладі дошкільної освіти.
. Створення рефлексивно-інноваційного середовища, організація системи роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їх кваліфікації, активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду.
. Виявлення перспективного педагогічного досвіду в колективі закладу дошкільної освіти і за його межами, сприяння його вивченню, узагальненню, впровадженню та розповсюдженню шляхом висвітлення у засобах масової інформації, організації та участі у виставках, презентаціях, роботі методичних об’єднань, шкіл перспективного педагогічного досвіду тощо.
. Впровадження в практику роботи закладу дошкільної освіти нових концептуальних засад функціонування системи дошкільної освіти, освітніх програм, інноваційних технологій і методик розвитку, виховання і навчання дітей.
. Здійснення внутрішнього моніторингу якості освіти з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в закладі, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності в межах державних вимог до змісту, рівня її обсягу дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.
. Інформування педагогів про нормативні документи в галузі дошкільної освіти, різні види навчальної літератури з дошкільної освіти та періодичні фахові видання, надання практичної допомоги у їх використанні.
. Надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам в т. ч. у періоди підготовки їх до атестації, курсової перепідготовки.
Сприяння формальної, неформальної та інформальної освіти дорослих.
Забезпечення здійснення підвищення кваліфікації педагогічних працівників за різними видами (стажування, участь у сертифікаційних програмах, тренінгах, семінарах, семінарах-практикумах, семінарах-нарадах, семінарах-тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо) та у різних формах (інституційна, дуальна, на робочому місці тощо).
. Сприяння участі колективу закладу дошкільної освіти в інноваційній освітній діяльності різних рівнів за пропозицією органів управління освітою чи з власної ініціативи відповідно до наказу про проведення експерименту або реалізації інноваційного освітнього (науково-педагогічного, науково- психологічного, психолого-педагогічного) проекту.
. Пошук і впровадження нових ефективних форм взаємодії закладу дошкільної освіти із сім’ями вихованців, батьківською, педагогічною і науковою громадськістю у здійсненні завдань цілісного всебічного розвитку дітей, популяризації роботи закладу дошкільної освіти.
. Координація діяльності закладу дошкільної освіти з іншими закладами освіти, культури тощо для повнішої реалізації завдань формування життєвої компетентності дошкільників.
Супровід участі та допомога педагогічним працівникам у реалізації міжнародних проектів і програм.
. Створення та/або поповнення фондів нормативно-правових, інструктивно-методичних документів на паперових та/або електронних носіях, наукової, науково-популярної, методичної психолого-педагогічної, довідкової, енциклопедичної, дитячої художньої літератури, періодичних педагогічних видань, аудіо-, відеоматеріалів, електронних та наочних друкованих засобів навчання, предметної наочності, а також зразків моделей планування, організації і проведення освітнього процесу, інших матеріалів з досвіду роботи педагогів.
. Формування та/або поповнення, оновлення інформаційного банку даних (каталогів чи картотек на електронних або/та паперових носіях) з питань змісту дошкільної освіти, організації освітнього процесу, психолого-педагогічних досягнень, наповнення методичного кабінету.
Форми методичної роботи
Колективні:
- педагогічні ради;
- педагогічні години;
- педагогічні читання;
- теоретичні семінари;
- семінари-практикуми;
- тренінги;
- методичні мости;
- «круглі столи»;
- відкриті заняття.
Групові:
- робота творчих груп;
- консультації;
- майстер-класи;
- школа ППД;
- консультпункти;
- консалтингові студії;
- методичні об"єднання;
- педагогічні студії.
Індивідуальні:
- консультації;
- наставництво;
- самоосвіта;
- взаємовідвідування;
- робота над проблемними питаннями.
Професійний кейс професійної спільноти вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Білоцерківської міської територіальної громади на тему: «Моніторинг професійної компетентності педагога. Сучасний погляд та практичне втілення» Професійний кейс професійної спільноти вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Білоцерківської міської територіальної громади на тему: «Моніторинг професійної компетентності педагога. Сучасний погляд та практичне втілення» Консалтингова студія для вчителів-логопедів міста в режимі ZOOM-конференціїПедагогічна студія для вихователів старших груп міської громади «Творче використання геокешингу як засобу розвитку дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку».Засідання Школи ППД вихователя Ярошинської Н.Ф. в режимі онлайн-конференціїЗаняття вихователя Сороки Н.М. на тему "Бережемо папір"Майстер-клас "Виготовлення анімаційної іграшки"СЕКЦІЯ вихователів-методистів закладів дошкільної освіти міста з проблеми: «Реалізація принципів перспективності та наступності між дошкільною і початковою ланками в умовах реформування освіти»
Семінар-практикум інструкторів з фізкультури "Інноваційні технології з фізичного виховання в закладах дошкільної освіти"Майстер-клас "Граємо в шахи"Семінар-практикум вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів міста з проблеми: «Корекція мовленнєвих порушень та розвиток артикуляційної і дрібної моторики дітей середнього та старшого дошкільного віку із ЗНМ шляхом художньо-продуктивної діяльності» Відкрите заняття з економічного виховання Висіцької О.Л. на тему : "Чарівне перетворення"
Відкрите заняття вихователя Ямкової Л.І. "Казкова рукавичка"Семінар з проблеми "Формування у дошкільників моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя"Тренінг "Освітня лінія "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"
Кiлькiсть переглядiв: 779