Спортивна сторінка
Пріоритетним напрямом діяльності дошкільного навчального закладу є збереження і зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку, забезпечення їх фізичного і психічного розвитку, формування у дітей мотивації до здорового способу життя; організація ігрової діяльності з метою всебічного сприяння розвитку дитячої індивідуальності, забезпечення розвитку тих психічних новоутворень, які є основою саморозвитку дитячої особистості.
У закладі створений спортивний комплекс, в який входять: спортивний зал, зал сухого плавання, басейн, спортивний майданчик.Інструктор з фізкультури Сукач Галина ІванівнаВихователь з фізкультури Трущенко Лілія Павлівна
Фізкультурно-оздоровча робота в умовах дошкільного навчального закладу та родинного виховання полягає у дотриманні розпорядку дня; залученні дітей до щоденного виконання ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну (тривалість 8-12 хв.); проведенні щоденних занять з фізичної культури тривалістю 20-30 хв. (у фізкультурній залі, басейні та на свіжому повітрі); організації рухливих, у тому числі спортивних ігор; виконанні фізичних вправ під час прогулянки (тривалість 45-60 хв.) та в малих формах активного відпочинку під час навчально-пізнавальної діяльності (фізкультхвилинки, фізкультпаузи); проведенні фізкультурних свят і розваг, командних змагань, днів здоров’я, походів за межі закладу (тривалість переходу в один бік — 20–25 хв.) тощо.
Завдання з фізичного розвитку
- забезпечувати охорону життя та зміцнювати здоров’я дітей;
- формувати правильну поставу, розвивати всі групи м'язів;
- підвищувати рівень стійкості організму до впливу несприятливих факторів навколишнього середовища;
- спонукати дітей до самостійного використання добре знайомих видів і способів загартування вдома і в дошкільному закладі.
- формувати уявлення про своє тіло, необхідність збереження свого здоров’я;
- ознайомлювати з правилами безпечної поведінки у довкіллі;
- формувати культурно-гігієнічні навички;
- розширювати знання дітей про розмаїття фізичних і спортивних вправ;
- сприяти опануванню життєво необхідними рухами — ходьбою, бігом, стрибками, лазінням, метанням тощо;
- збільшувати обсяги рухових навичок та вмінь за рахунок розучування спортивних вправ та ігор з елементами спорту;
- розвивати фізичні якості;
- виховувати інтерес до різних видів рухової діяльності, любов до спорту;
- підвищувати рівень довільності дій дітей;
- розвивати у дітей наполегливість і витримку при досягненні мети, прагнення до якісного виконання руху;
- розвивати доброзичливі стосунки з однолітками в процесі спільної рухової діяльності;
- формувати позитивні моральні та вольові риси характеру.
Дошкільники більше, ніж дорослі, відчувають потребу в рухах, і ця потреба мав задовольнятись. Дослідження гігієністів, фізіологів і педагогів свідчать, що діти, які мало рухаються і мало бувають на свіжому повітрі, ростуть кволими, слабкими, вередливими. Малорухомість негативно позначається на розумовому розвитку, знижує опірність організму проти захворювань. Запобігти цьому може правильно організоване виховання в дитячих садках і вдома. Треба в кожної дитини розвивати інтерес до самостійних занять фізичними вправами. Важливу роль у цій справі відіграють спортивні ігри та розваги, що дають перші уявлення про світ спорту.
Спортивні ігри та розваги повинні відповідати анатомо-фізіологічним і психологічним віковим особливостям дітей. їх виконують на заняттях фізкультурою і під час прогулянок. Не можна допускати фізичного перевантаження дітей, а також порушувати дидактичні принципи навчання. Це може призвести до небажаних наслідків.
Кiлькiсть переглядiв: 375